Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 32
Pokaż wszystkie komentarzeSzkoda że w teście nie wspomniano o innych mapach zapłonu w porównaniu z banditem. Średnie spalanie po 3000km wyszło mi 6,3 litra minimalne 5,14 max 7,8litra, przy czym trzeba wspomnieć o docieraniu do 1600km aktualnie średnie spalanie to około 7 litrów. Idiotyczne jest to że przy fabrycznym kufrze i stelażu nie da się podnieść siodełka - konieczne jest zdemontowanie kufra. Podstawka centralna to dodatkowo koszt 1000zł. Jeśli chodzi o owiewki to może macie coś źle złożone ? mnie nic nie trzeszczy zaś osoby które narzekają na stuki to imho osoby które do tej pory jeździły na sportach na których nic innego poza hukiem silnika nie słychać. Tłumik naprawde spełnia swoje zadanie jednak należy wspomnieć o niesłychanym nagrzewaniu się co przy tych wymiarach sporego wiadra jest niebezpieczne- pomijając estetykę. Przyjemna wyprostowana jazda kończy się już przy 100km/h na co lekarstwem jest akcesoryjna szybka a raczej jej nakładka. Moim zdaniem idealnym rozwiązaniem byłby podobny bandit w owiewce ale z silnikiem 1250 i z wyżej poprowadzoną linią szyby
OdpowiedzA skąd info o innych mapach zapłonu w porównaniu z Banditem ? Przeczytałem kilka testów i nigdzie nie było o tym informacji. Co do spalania, przejechałem dotychczas 2400 km. i z każdym tankowaniem po dotarciu jest jakby trochę oszczędniej ;)
OdpowiedzW zasadzie w każdym zachodnim teście jest takie info
Odpowiedz